یادگیری مکالمه انگلیسی ، چطور روان انگلیسی صحبت کنیم؟

یادگیری مکالمه انگلیسی

متدهای مختلفی برای یادگیری مکالمه انگلیسی وجود دارد که هر یک به نوعی می توانند پیشرفت افراد در این زمینه را رقم بزنند. این احتمال وجود دارد که شما بخواهید از خرید کتاب انگلیسی به عنوان نخستین گام برای یادگیری مکالمه کمک بگیرید، اما به خاطر داشته باشید که روش های متفاوت و کاربردی دیگری نیز در این حوزه وجود دارند که اتفاقا بسیار کاربردی خواهند بود.

ما نکات مفیدی داریم که به شما کمک می کند یاد بگیرید انگلیسی چطور روان تر صحبت کنید و در زمان کمتری صحبت کنید. در اینجا چند نکته آورده شده است که به شما کمک می کند بهتر از هر زمان دیگری انگلیسی صحبت کنید.

یادگیری مکالمه انگلیسی

1. بپذیرید که انگلیسی زبانی عجیب است

بعضی اوقات می توانید الگوهایی را در دستور زبان انگلیسی پیدا کنید ، اما در بعضی مواقع انگلیسی اصلاً معنی ندارد. به عنوان مثال ، چرا “خواندن” (نی) و “خواندن” (قرمز) یک کلمه هستند ، اما بسته به اینکه در گذشته یا حال صحبت می کنید متفاوت تلفظ می شوند؟ یا چرا “موش” جمع “موش” است ، اما “خانه” جمع “خانه” است؟ متأسفانه ، به همان اندازه که در انگلیسی قوانین وجود دارد ، موارد استثنا وجود دارد. اگر بخواهید دلیلی برای همه چیز پیدا کنید ، یادگیری چگونگی صحبت صحیح انگلیسی آسان است. بعضی اوقات انگلیسی عجیب و غریب و غیر قابل توضیح است ، بنابراین در عوض بهترین کار این است که فقط موارد استثنایی عجیب را بخاطر بسپارید و ادامه دهید.

2. مطالعه عمیق داشته باشید

هفته ای یکبار مطالعه یک ساعته انگلیسی معمولاً برای پیشرفت واقعی کافی نیست. بهترین راه برای بهبود سریع انگلیسی این است که حداقل چند دقیقه هر روز به تمرین بپردازید. هر زمان که مطالعه می کنید تا آنجا که ممکن است غرق شوید و خود را به چالش بکشید و به زبان انگلیسی چیزهایی گوش دهید ، بخوانید و حتی بگویید که فکر می کنید برای شما خیلی سخت است. اگر می خواهید انگلیسی انگلیسی روان صحبت کنید ، باید آن را بخشی اساسی از زندگی روزمره خود کنید.

3. دانشجو بودن را متوقف کنید

نگرش مناسب می تواند بین شکست و موفقیت تفاوت ایجاد کند. فکر خود را به عنوان شخصی که انگلیسی یاد می گیرد متوقف کنید و فکر خود را به عنوان شخصی که انگلیسی صحبت می کند شروع کنید. این یک تغییر کوچک است ، اما باعث می شود اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید و به شما کمک می کند تا انگلیسی که از قبل می دانید به طور موثرتری استفاده کنید. این همچنین بدان معنی است که شما باید به انگلیسی فکر کنید. به عنوان مثال اگر می خواهید کلمه “apple” را به انگلیسی بگویید ، در حال حاضر احتمالاً ابتدا به کلمه در زبان مادری خود فکر می کنید ، و سپس سعی کنید به کلمه درست در انگلیسی فکر کنید. درعوض ، تصویری از یک سیب را تصور کنید و سپس فقط به کلمه انگلیسی “apple” فکر کنید. تسلط واقعی زمانی اتفاق می افتد که ترجمه ذهنی مکالمات را متوقف کنید.

 

یادگیری مکالمه انگلیسی

 

4. به یاد داشته باشید که پاسخ در پی سوال می آید

وقتی کسی سوالی به انگلیسی از شما می پرسد با دقت گوش دهید و هر بار کاملاً پاسخ خواهید داد. سوالات انگلیسی مانند آینه هستند:

آیا او …؟ بله ، او این کار را می کند.

آیا او می تواند …. بله او می تواند.

آیا این …. بله

اگر کسی سوالی از شما پرسید و مطمئن نیستید چگونه پاسخ دهید ، با فکر کردن در مورد کلمات استفاده شده در سوال شروع کنید. فرد قبلاً بیشتر کلماتی را که برای پاسخ دادن به آن نیاز دارید بیان کرده است. به جای حفظ دستور زبان انگلیسی ، شروع به جستجوی الگوهایی مانند این الگو کنید. بسیاری از روش های ساده برای “تقلب” وجود دارد و یادآوری کلمات مناسب را آسان تر می کند.

5. از Listening بیشتر بهره مند شوید

وقتی بیشتر دانش آموزان به یک انگلیسی زبان بومی گوش می دهند ، آنها بر درک معنی کل کلمات متمرکز می شوند. این قطعاً مهم است ، اما چیزهای بیشتری وجود دارد که می توانید از گوش دادن یاد بگیرید. سعی کنید نه فقط به معنای کلمات ، بلکه به چگونگی گفتن کلمات توسط فرد گوش دهید. توجه کنید که شخص کدام کلمات را در یک جمله به هم پیوند می دهد ، یا چه زمانی آنها به جای “شما” “ya” می گویند. دفعه بعد که صحبت می کنید این جزئیات را بخاطر بسپارید و انگلیسی شما طبیعی تر به نظر می رسد. آسان تر از انجام گفت، درست است؟ وقتی به انگلیسی زبانان بومی گوش می دهید ، درک تک کلمه ای که گفته می شود دشوار خواهد بود. آنها ممکن است از کلمات بسیاری استفاده کنند که شما نمی دانید ، خیلی سریع صحبت می کنند یا لهجه قوی دارند.

یک روش خارق العاده برای تمرین گوش دادن دقیق و فعال ، شروع استفاده از FluentU است.
برخلاف سایت های سنتی آموزش زبان، FluentU از روشی طبیعی استفاده می کند که به شما کمک می کند با گذشت زمان زبان و فرهنگ انگلیسی را تسکین دهید. شما انگلیسی را یاد می گیرید همانطور که در زندگی واقعی صحبت می شود. FluentU دیدن فیلم های انگلیسی را بسیار آسان می کند. زیرنویس هایی وجود دارد که تعاملی هستند. این بدان معنی است که می توانید روی هر کلمه ای ضربه بزنید تا یک تصویر ، تعریف و مثالهای مفید را ببینید.

6. از جملات انگلیسی استفاده کنید

عبارتی در انگلیسی وجود دارد: “استفاده کنید یا آن را گم کنید” ، که در اصل به این معنی است که اگر توانایی را تمرین نمی کنید ، ممکن است آن را فراموش کنید. این ایده می تواند برای کمک به شما در به یاد آوردن واژگان انگلیسی جدید مورد استفاده قرار گیرد. بهترین راه برای به خاطر سپردن یک کلمه جدید استفاده فوری از آن است تا در حافظه شما باقی بماند. وقتی کلمه جدیدی یاد گرفتید ، سعی کنید آن را در هفته بعد چند بار با جملات بگویید و هرگز فراموش نخواهید کرد.

7. عبارات را یاد بگیرید و مطالعه کنید

روان انگلیسی صحبت کردن به معنای توانایی بیان افکار ، احساسات و ایده های خود است. هدف شما این است که انگلیسی را با جملات کامل صحبت کنید ، پس چرا آن را با جملات کامل یاد نمی گیرید؟ خواهید فهمید که زبان انگلیسی در زندگی روزمره شما بیشتر به کار می رود نه اینکه فقط واژگان و افعال را بخوانید. با فکر کردن در مورد عباراتی که مرتباً به زبان مادری خود استفاده می کنید ، شروع کنید و سپس یاد بگیرید که چگونه آنها را به انگلیسی بگویید.

8. گرامر را زیاد مطالعه نکنید

کلید یادگیری زبان یافتن تعادل بین مطالعه و تمرین است. روان انگلیسی صحبت کردن به معنای دانستن دستور زبان کامل انگلیسی نیست – حتی انگلیسی زبانان بومی نیز اشتباهات گرامری مرتکب می شوند! تسلط به توانایی برقراری ارتباط است. به همین دلیل است که گاهی کنار گذاشتن کتاب درسی گرامر مهم است ، بنابراین می توانید بیرون بروید و مهارت های نوشتن ، خواندن ، گوش دادن و گفتار را در دنیای واقعی تمرین کنید.

 

یادگیری مکالمه انگلیسی

 

9. لحن، زبان بدن و حرکات را یاد بگیرید

تسلط واقعی انگلیسی چیزی فراتر از لغات و دستور زبان است.

اگر می توانید لحن ، زبان بدن و حرکات را دریابید ، واقعاً شبیه یک زبان مادری خواهید بود.

می توانید این کار را با استخدام یک معلم انگلیسی انجام دهید – نکات منفی این است که گران خواهد بود و هر زمان که بخواهید قادر به یادگیری نخواهید بود.

همچنین می توانید فیلم های YouTube را تماشا کنید ، اما ممکن است متوجه شوید که زمان زیادی را صرف تلاش برای یافتن آنچه می خواهید ، می کنید.

10. از خطا نترسید

گاهی اوقات ممکن است جمع کردن تمام آن قوانین و کلمات در یک جمله ساده دشوار باشد. نگذارید ترس از گفتن حرف اشتباهی مانع صحبت شما شود. حتی اگر فکر می کنید اشتباه می کنید ، به هر حال به صحبت خود ادامه دهید. بیشتر اوقات ، مردم متوجه می شوند که شما چه می خواهید بگویید ، حتی اگر اشتباه کنید. به علاوه ، هرچه بیشتر صحبت کنید ، راحت تر می شود و کلمات مناسب سریعتر به ذهن خطور می کنند.

11. از همه بیاموزید

لازم نیست فقط انگلیسی را از طریق کتابهای درسی و معلمان یاد بگیرید – هر کسی انگلیسی صحبت می کند می تواند به شما در تمرین کمک کند. تصور کنید اگر شخصی به زبان مادری از شما بخواهد چگونه چیزی را تلفظ کنید چه احساسی خواهید داشت؟ عصبانی میشی؟ نه احتمالاً خوشحال خواهید شد که کمک کنید ، دقیقاً مانند اکثر انگلیسی زبان ها که از کمک به شما خوشحال هستند. اگر انگلیسی زبانان را می شناسید ، خواه یک دوست یا یک همکار باشد ، از فرصت تمرین و یادگیری از آنها استفاده کنید.

12. برای همه پیام رسانی متن (انگلیسی) از گفتار به متن استفاده کنید

می توانید انگلیسی صحبت کنید حتی زمانی که به افراد پیام کوتاه می دهید. فقط متن های خود را به جای تایپ آنها صحبت کنید! برای فعال کردن گفتار به متن ممکن است لازم باشد تنظیمات خود را تغییر دهید. سپس ، روی هر صفحه کلیدی که استفاده می کنید گزینه “گفتار” را پیدا کنید. غالباً ، فقط باید روی نماد میکروفون در سمت راست صفحه کلید ضربه بزنید. شروع به صحبت کنید و کلمات شما روی صفحه ظاهر می شوند. هیچ کس حرف شما را نمی شنود ، اما هنوز تمرین می کنید. معامله بسیار خوب ، متعجب؟ چطور انگلیسی-خوب صحبت می کنیم اما اگر بیشتر ارتباط شما با دوستان و خانواده به زبان مادری شما باشد ، چه می کنید؟ Microsoft Translator راهی در این زمینه دارد. بررسی کنید که آیا زبان مادری شما در ویژگی Microsoft’s Conversations گنجانده شده است. اگر اینگونه باشد ، می توانید با صدای بلند به زبان انگلیسی صحبت کنید و کلمات خود را به طور خودکار به زبان مادری خود به متن ترجمه کنید. شریک گپ شما می تواند به زبان مادری شما صحبت کند و کلمات او را به شما انگلیسی نشان دهد. به این ترتیب ، در حین انجام مکالمه هایی که به هر حال انجام می دهید ، تمرین انگلیسی زبان (و خواندن) خواهید داشت.

13. کتاب های صوتی انگلیسی زبان خود را ضبط کنید

چگونه انگلیسی روان و با اطمینان صحبت می کنید؟ وقتی به تمرین یک زبان فکر می کنیم ، غالباً به این فکر می کنیم که خود را در موقعیت هایی قرار دهیم که مجبور به استفاده از این زبان هستیم. اما حقیقت این است که اعتماد به نفس و تسلط زیادی از صحبت واقعی حاصل می شود. این روش می تواند به شما کمک کند کارهای بیشتری را انجام دهید.

به کتاب های مورد علاقه خود فکر کنید. حتی اگر هیچ کتاب مورد علاقه ای که به زبان انگلیسی نوشته شده باشد ندارید ، احتمالاً می توانید برخی از آنها را در ترجمه انگلیسی پیدا کنید. به عنوان مثال ، مجموعه هری پاتر در سراسر جهان فروخته شده است. هر کتاب انگلیسی زبان را که قبلاً از آن لذت می برید ، بردارید و خود را با خواندن آن به انگلیسی ضبط کنید. البته این مدتی طول می کشد. اما به شما راهی می دهد که هر روز تلفظ انگلیسی خود را به روشی تمرین کنید که برای شما جالب و جالب باشد. پس از اتمام ضبط کتاب ، یک کتاب صوتی خانگی برای گوش دادن به آن خواهید داشت که به شما راهی برای تمرین مهارت های گوش دادن نیز می دهد.

پیشنهاد میکنیم برای مشاهده و خریداری انواع کتاب زبان انگلیسی روی لینک درج شده کلیک کنید و به صورت اینترنتی برای خرید کتاب زبان مورد نظر خود اقدام کنید.

14. خودتان را با خواندن مطالبی که می خواهید یاد بگیرید ضبط کنید ، سپس در طول روز به آنها گوش دهید

ضمن تمرین گفتار خود ، از همان روش توضیح داده شده در بالا برای یادگیری انگلیسی به طور کلی استفاده کنید. به عنوان مثال ، بگذارید بگوییم که شما می خواهید در صحبت کردن با waitstaff بهتر شوید. شاید شما یک پست FluentU را مشاهده کنید که شامل نمونه هایی از مکالمات انگلیسی برای انجام در رستوران ها است. به جای اینکه فقط پست را بخوانید و سعی کنید مثالها را بخاطر بیاورید ، خودتان را با خواندن آن ضبط کنید! این به شما فرصت های متعددی برای به خاطر سپردن مطالب می دهد: هنگامی که برای اولین بار آن را می خوانید ، هنگامی که آن را با صدای بلند می خوانید و هنگامی که بعدا به خواندن خود گوش می دهید

15. خودتان را از طریق فرایندها صحبت کنید

به همه کارهایی که ممکن است انجام دهید فکر می کنید که یک شروع ، یک میانه و یک پایان دارد. به عنوان مثال ، هنگام پختن شام ، یا کنار هم قرار دادن یک مبلمان ، از یک دستورالعمل پیروی کنید. این فرایندها فرصتی برای بهبود مهارت های انگلیسی زبان شما هستند. دستورالعمل های یک فرآیند را به انگلیسی روی یک قطعه کاغذ بنویسید. آن را تا حد ممکن ساده کرده و مراحل خود را شماره گذاری کنید. برای پخت و پز چیزی ، دستورالعمل های شما ممکن است اینگونه شروع شوند:

سیر را پوست بگیرید.
سیر را بریزید.
پیازها را پوست بگیرید.
پیازها را ورقه ورقه کنید.
پس از دریافت دستورالعمل ها ، آنها را دنبال کنید. در این میان ، آنچه را که با صدای بلند انجام می دهید ، بگویید. به عنوان مثال ، “حالا من پیازها را برش می دهم. اوه ، چشمانم شروع به سیراب شدن می کند! ” دستورالعمل های شما نوعی “ورقه تقلب” است که در این راه به شما کمک می کند. آنها به شما کمک می کنند تا بدون اینکه متوقف شوید و به اینکه در مرحله بعد چه کاری فکر کنید ، به طور مداوم صحبت کنید.

 

یادگیری مکالمه انگلیسی

 

16. مکالمه شروع کنندگان را بخاطر بسپارید (و از آنها استفاده کنید!)

اگر فقط به چیزی برای گفتن فکر نمی کنید ، ممکن است فرصت های تمرین انگلیسی زبان را از دست بدهید. یک راه حل آسان برای این ، به خاطر سپردن مبتدیان مکالمه یا ایده هایی برای شروع مکالمه است. بسیاری از این موارد را می توانید بصورت آنلاین پیدا کنید. به عنوان مثال ، در اینجا لیستی از 250 شروع کننده مکالمه از Conversation Starters World وجود دارد.

مطمئناً ، شما نمی خواهید از همه اینها در هر زمان استفاده کنید. شاید به نظر عجیب برسد اگر فقط به سراغ شخصی بروید و بگویید ، “کدام سه کلمه بهترین توصیف شما را دارد؟” اما به خاطر سپردن برخی ایده ها به شما کمک می کند از گفتگو با افراد در موقعیت های گاه به گاه احساس بهتری داشته باشید. همچنین می توانید هنگام صحبت با شرکای مبادله از این موارد برای ادامه مکالمه استفاده کنید.

17. نظرات خود را به صورت آنلاین به اشتراک بگذارید

برای یادگیری واقعی انگلیسی زبان ، باید یاد بگیرید که چگونه خود را به انگلیسی بیان کنید. حتی اگر ایده هایی برای مکالمه دارید ، دشوار است که بدانید چگونه آنها را به قول خودتان بیان کنید. اما می توانید این کار را با شرکت در مکالمه های آنلاین تمرین کنید. ارسال پست در شبکه های اجتماعی ، گذاشتن نظر درباره مقاله ها یا نوشتن نظر ، همه روش های خوبی است.

Goodreads سایتی است که افراد افکارشان را درباره کتابهایی که خوانده اند ترک می کنند. نوشتن در مورد کتاب ها و فیلم ها همیشه یک روش خوب برای تمرین اشتراک نظرات شما به زبان انگلیسی است ، زیرا آنها فکر زیادی را به شما می دهند! اما اگر وقت انجام این کار را ندارید ، گزینه های ساده تری وجود دارد: یک ویدیوی کوتاه را در YouTube تماشا کنید و زیر آن نظر بگذارید. در مورد هر چیزی نظرات کوتاهی در توییتر ارسال کنید. گزینه های زیادی برای تمرین مهارت های انگلیسی شما قبل از اینکه آن را با صدای بلند صحبت کنید وجود دارد!

18. تلفظ انگلیسی خود را بهبود ببخشید

اگرچه یک انگلیسی “صحیح” وجود ندارد ، اما اگر مردم در درک شما مشکل داشته باشند ، برای شما سخت خواهد بود که با اطمینان صحبت کنید

برای بهبود تلفظ جادویی وجود ندارد – شما فقط باید مکانیک را یاد بگیرید ، و سپس تمرین کنید.

پیشنهاد میکنیم برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله 10 نکته مکالمه انگلیسی را مطالعه کنید.

دسته‌بندی یادگیری زبان
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ورود به سایت