15 روش آسان برای بهبود مهارت های نوشتاری زبان انگلیسی

مهارت های نوشتاری زبان انگلیسی

دقیقاً مانند اینکه از شما خواسته شود یک پست وبلاگ بنویسید، هیچ چیز ترسی شبیه به ترس نشان دادن مهارت های نوشتاری زبان انگلیسی در قلب یک بازاریاب محتوایی ایجاد نمی کند. برخی از افرادی که نیاز به استفاده از مهارت های نوشتاری زبان انگلیسی دارند، ترجیح می دهند روزها با  خرس های گریزلی کشتی بگیرند تا اینکه یک پست وبلاگ بنویسند – اما چرا؟

با شکل گیری بازاریابی محتوا به عنوان یکی از مهمترین مهارتهای بازاریابی که باید در رزومه داشته باشید ، دستیابی به نوشتن مقاله می تواند واقعاً به سود حرفه شما و همچنین مزیت آشکار افزایش بازدید به سایت شرکت شما باشد.

نوشتن برای بسیاری از افراد ترسناک است ، به ویژه کسانی که برای گذران زندگی یا به طور منظم نمی نویسند. خبر خوب این است که نوشتن نیازی به عذاب آور  بودن ندارد و تقریباً هرکسی می تواند با کمی نظم و تمایل به یادگیری مهارت نوشتن خود را بهبود بخشد. آیا می خواهید نویسنده بهتری شوید؟ در اینجا 15 راهی وجود دارد که می توانید همین حالا مهارت های نوشتاری خود را بهبود بخشید.

مهارت های نوشتاری زبان انگلیسی

1. اصول را به خوبی بشناسید

قبل از شروع به نوشتن محتوای باورنکردنی ، حداقل به درک متوسطی از اصول اساسی نوشتن نیاز خواهید داشت.

این بدان معنی نیست که شما باید در یک برنامه معتبر نوشتن خلاق در دانشگاه Ivy League ثبت نام کنید ، اما شما باید اصول گرامر و هجی را بدانید. هر نویسنده باید یک نسخه از “عناصر سبک” نوشته استرانک و وایت را در قفسه کتاب خود داشته باشد ، زیرا این کتاب کوچک اما ارزشمند یکی از جامع ترین منابع استفاده صحیح از دستور زبان و سایر موضوعات مفید است. برای یادگیری اصول نگارش انگلیسی، می توانید از کتاب زبان انگلیسی استفاده کرده و مهارت های خود را در این زمینه افزایش دهید.

2. مثل اینکه کار شماست بنویسید

اگر می خواهید در کاری بهتر شوید ، باید تمرین کنید – و نوشتن نیز از این قاعده مستثنی نیست! متأسفانه ، میانبرهای کمی وجود دارد که می تواند شما را به یک نویسنده شگفت انگیز تبدیل کند و حتی با استعدادترین نویسندگان مجبور شدند کار خود را در طی چندین سال یاد بگیرند. با توجه به سئو و چگونگی هدایت ترافیک به پست خود ، نوشتن حتی دشوارتر است.

اگر می خواهید مهارت نوشتن خود را بهبود ببخشید، نوشتن به صورت منظم نه تنها ترس شما از صفحه خالی را کاهش می دهد، بلکه به شما کمک می کند تا یک سبک منحصر به فرد ایجاد کنید. بنابراین ، حتی اگر کسی آن را نخواند ، به نوشتن ادامه دهید. تمرین کامل می کند.

مهارت های نوشتاری زبان انگلیسی

3. خواندن صحیح را بیاموزید

بهترین نویسندگان نیز خوانندگان مشتاق هستند و خواندن به طور منظم راهی آسان برای شروع مهارت های نوشتاری است. منظور من فقط پست های وبلاگ نیست – مطالب خواندن را متنوع کنید. افق دید خود را به مطالب چالش برانگیزتر از آنچه معمولاً می خوانید ، گسترش دهید و به ساختار جمله ، انتخاب کلمه و نحوه جریان مواد توجه کنید. هرچه بیشتر بخوانید ، بیشتر احتمال دارد که توجه داشته باشید که چه چیزی یک قطعه را بسیار موثر ساخته و از کدام اشتباهات باید خودداری کرد.

4. یک شریک نویسندگی پیدا کنید

اگر در یک شرکت با اندازه مناسب کار می کنید ، احتمال وجود حداقل یک شخص دیگر بسیار خوب است که همچنین در فکر این است که چگونه نویسنده بهتری شوید. اگر چه نوشتن به طور معمول یک فعالیت انفرادی تلقی می شود ، اما بهترین نویسندگان می دانند چه موقع زمان بازخورد مورد نیاز درباره کارشان فرا رسیده است.

با همکاران (یا دوستان) خود صحبت کنید و از شخصی سوال کنید که آیا مایل است نگاهی به کارهای شما بیندازد – ممکن است اشتباهاتی را تشخیص دهد که از آنها چشم پوشی کرده اید. یافتن یک شریک نویسندگی نیز راهی عالی برای پاسخگویی و ادامه کار است.

5. به یک کارگاه بپیوندید یا در یک کلاس نویسندگی شرکت کنید

اکثر مردم این ایده را دارند که جلوی اتاقی پر از غریبه بایستند و روح خود را به دنیا منتقل کنند ، اما عضویت در یک کارگاه نوشتن می تواند بسیار سودمند باشد – و بسیار سرگرم کننده (اگر موفق به یافتن اتاق خوب شوید).

برای پیوستن به یک کارگاه ، نیازی به داشتن یک رمان ناتمام در کشوی میز خود ندارید. این روزها ، گردهمایی های بازاریابی محتوا و گروه های توسعه حرفه ای به شدت محبوب شده اند. برای ملاقات نویسندگان همفکر ، به یکی از بسیاری از گروه های بازاریابی محتوا در LinkedIn بپیوندید یا کارگاه های نوشتن در نزدیکی خود را در سایتهایی مانند Meetup جستجو کنید. موضوعی را انتخاب کنید ، چیزی بنویسید ، به بازخورد گروه گوش دهید و سپس آن را اصلاح کنید. بشویید ، تکرار کنید.

6. نوشتارهایی را که تحسین می کنید کالبدشکافی کنید

بیشتر افراد به طور منظم همان وبلاگ ها یا سایت های مشابه را می خوانند زیرا این مطالب مورد علاقه آنها قرار می گیرد – اما افراد کمتری می فهمند که چرا وبلاگ های مورد علاقه آنها اینقدر جذاب هستند.

تعداد اندکی از پست های اخیر وبلاگ را که واقعاً دوست دارید پیدا کنید ، سپس آنها را چاپ کنید. بعد ، دقیقاً مانند معلم انگلیسی دبیرستان ، یک قلم قرمز بردارید و مواردی را که دوست دارید برجسته کنید: جملات خاص ، عبارات ، حتی کل پاراگراف ها. بررسی کنید که چرا این عناصر را دوست دارید و ببینید آیا موارد مشترکی در مطالب مورد علاقه شما وجود دارد یا خیر. ببینید نویسندگان چگونه موضوعی را می گیرند و به موضوع دیگری می روند. این تکنیک ها را در کارهای خود اعمال کنید.

7. از نویسندگانی که تحسینشان می کنید تقلید کنید

همانطور که احتمالاً لیستی از وبلاگهایی که اغلب می خوانید دارید، به همین ترتیب به طور منظم همین نویسندگان را نیز خواهید خواند. از کارهایی که از آنها لذت می برید شناسایی کنید و ببینید آیا می توانید از آن برای بهبود مهارت نوشتن استفاده کنید. آیا نویسنده ای که دوست دارید از طنز برای ادویه بخشیدن به موضوعات خشک استفاده می کند؟ امتحان کنید آیا آنها از ارجاعات فرهنگ پاپ استفاده می کنند تا کارشان سرگرم کننده و مفید باشد؟ آن را نیز امتحان کنید.

8. به یاد داشته باشید که رئوس مطالب دوست شما هستند

چشمک زدن یک صفحه خالی ، حتی برای باتجربه ترین نویسندگان نیز دشمن قابل توجهی است. قبل از قرار دادن قلم روی کاغذ ضرب المثل ، طرح کلی از آنچه قصد دارید بنویسید را تهیه کنید. این برنامه نبرد شما خواهد بود و به شما در پیروزی در جنگ کمک خواهد کرد. نویسندگان بسیار کمی – و منظور من بسیار اندک است – بدون اینکه برنامه ریزی مدونی در ذهن داشته باشد می نشینند تا هر چیزی را بنویسند.

مهارت های نوشتاری زبان انگلیسی

9. بی رحمانه کار خود را ویرایش کنید

شما هر روز می نویسید (یا حداقل به طور منظم) ، و نسبت به کار خود اطمینان بیشتری دارید. عالی! حالا شما به سختگیرترین منتقد خود تبدیل خواهید شد.ویرایش یک مهارت سخت برای یادگیری برای نویسندگان مبتدی است ، زیرا آنها اهمیت بسیار زیادی برای وقت و تلاشی دارند که در وهله اول انجام می دهند. با این حال ، بسیاری از نوشتن ها در واقع بازنویسی است ، و اینجاست که چشم سرد و سرد سردبیر به خوبی به شما کمک می کند.

نظم و انضباطی را که برای از بین بردن کلمات اضافی لازم است ، توسعه دهید. در برابر وسوسه موم زدایی مقاومت کنید و به اصل مطلب برسید. مطمئن نیستید که یک پاراگراف کار می کند؟ احتمالاً اینگونه نیست. نسبت به خود سخت گیر باشید و بدانید چه موقع باید چیزی را حذف یا دوباره کاری کنید. در نتیجه کار شما بسیار قویتر خواهد شد.

10. قبول کنید که اولین پیش نویس ها تقریباً همیشه تلخه

بهترین نویسندگان این کار را بسیار آسان نشان می دهند. پس از خواندن یک پست عالی ، وسوسه انگیز است که قبل از اینکه بقیه روز خود را با خواندن کتابهای مبهم در یک کافه گوشه عجیب و غریب در جایی بخوانید ، وبلاگ نویسان مورد علاقه خود را با زحمت کمترین تلاش را انجام می دهند و پست های باورنکردنی را ارسال می کنند. خیال خود را راحت کنید که نوشتن به این ترتیب کار نمی کند. اولین پیش نویس ها تقریباً همیشه تلخه و اشکالی ندارد. اگر در اولین تلاش خود یک شاهکار خلق نکردید ، خود را کتک نزنید – به احتمال زیاد ، احتمالاً نخواهید توانست ، و این هم اشکالی ندارد. ابتدا ایده های خود را روی کاغذ بیاورید ، سپس برگردید و شروع به تمیز کردن کنید. نوشتن یک فرایند تکراری است و حتی بهترین نویسندگان باید وقت زیادی را صرف کار مجدد مطالبی کنند که احتمالاً خیلی خجالت زده بودند و نمی توانستند به کسی نشان دهند.

11. یک ویرایشگر خوب پیدا کنید

یافتن و کار با یک ویرایشگر خوب یکی از بهترین کارهایی است که می توانید برای بهبود مهارت نوشتن انجام دهید. من در طول این سالها با ده ها ویرایشگر کار کرده ام و از نظر تجربه ، بهترین کسانی هستند که به شما نشان می دهند چرا چیزی کار نمی کند ، نه اینکه فقط به شما بگویند که این کار نمی کند.

اجازه دادن به شخص دیگر برای خواندن آثار شما برای برخی از نویسندگان می تواند به طرز وحشیانه ای دشوار باشد ، به ویژه هنگامی که آنها تازه کار خود را شروع می کنند ، اما بسیار مهم است که شما از همان ابتدا عادت های خوبی ایجاد کنید و یاد بگیرید انتقادات سازنده درباره کار خود را بپذیرید. بخاطر بسپارید – نویسندگان به شدت موجوداتی نیازمند هستند که باید دائماً اطمینان یابند که نوابغ خلاقانه ای هستند که به اعتقاد خودشان هستند ، اما اگر در کار خود جدی باشید باید پوست ضخیمی ایجاد کنید ، وقتی صحبت از سخت گیری می شود بسیار ارزشمند است.

12. کلمات غیر ضروری را حذف کنید

اشتباه رایج دیگر در بین نویسندگان مبتدی (و برخی از نویسندگان باتجربه تر که باید بهتر بدانند) نوشتن جملات بیش از حد پیچیده در تلاش برای “به نظر رسیدن” معتبرتر است. در بسیاری از موارد ، جملات کوتاهتر می توانند تأثیر بیشتری داشته باشند. ممکن است شما یک داستان شش کلمه ای شنیده باشید که گویا توسط ارنست همینگوی نوشته شده است ، که می گوید: “برای فروش: کفش کودک ، هرگز پوشیده نمی شود.” این که همینگوی این را نوشته است یا نه بی ربط است – قدرت این شش کلمه نشان می دهد که ایجاز می تواند ابزاری قدرتمند باشد در صورت استفاده صحیح ، و لازم نیست همه جملات بیش از حد ساخته شوند تا نظر شما را جلب کنید. بیایید یک نمونه واقعی دیگر از یکی از پست های من را ببینیم – همانطور که اتفاق می افتد ، اولین پست من برای WordStream است. این جمله طولانی کاندیدای اصلی یک قلم قرمز بیرحم است ، حتی اگر جوک های لنگ من بخاطر دادن کمی طعم بیشتر به آن باشد. من این جمله را ویرایش کرده ام تا به شما نشان دهم چگونه می توانید یک خط مشابه را در کارهای خود ویرایش کنید (اضافات به صورت کج شده).

13. حافظه نوشتاری خود را  پیمایش کنید

نوشتن باید سرگرم کننده باشد و همراه با هیجان دیدن خط مقدم برای اولین بار ، دیدن میزان پیشرفت شما یکی از رضایت بخشترین نویسنده بودن است. هر از چند گاهی (اما نه خیلی زیاد)، کارهای قبلی خود را دوباره بخوانید و متعجب شوید که اکنون از چه وضعیتی بهتر هستید. آهسته به پشتتون دست بزنید. شما سخت کار کرده اید ، بنابراین خجالتی نباشید – به خودتان تبریک بگویید.

14. از گفتن آنچه فکر می کنید، نترسید

بیشتر مطالب موجود در وب بسیار ملایم و خسته کننده است. دلیل این امر این است که بسیاری از وبلاگ نویسان بر این کار دارند که همان اخبار دیگران را جبران کنند بدون اینکه زحمت اضافه کردن نظرات خود را داشته باشند. بدیهی است که شما نمی خواهید از قوانین افترا عقب نشینی کنید ، اما این بدان معنا نیست که شما نمی توانید (یا نباید) آنچه را که فکر می کنید بگویید. هنگامی که شروع به کشف “صدای” خود کردید ، از به اشتراک گذاشتن نظرات خود خجالتی نباشید. این باعث می شود خواندن جالب تر. به خاطر خود مقصر نباشید و تصمیم نگیرید که هدفمندانه کسی را خسته کند ، اما اطمینان حاصل کنید که تعداد کافی از شما در نوشتن است که آن را به عنوان یک خوانش ارزشمند برای مخاطبان خود تبدیل کنید.

15. تحقیق خود را انجام دهید

گذشته از سرقت ادبی کارهای شخص دیگر ، هیچ چیز سریعتر از عدم انجام تکالیف ، اعتبار شما را تضعیف نمی کند. بسیاری از نویسندگان با اشتیاق خود برای انجام یک پست وبلاگ (یا حتی یک مقاله مهم روزنامه)، سعی می کنند میانبرهایی را برای واقعیت ها استفاده کنند. این می تواند از جعل تصادفی یک آمار از روی عجله تا تنبل بودن در مورد منبع یا انتساب باشد. این نه تنها می تواند با سردبیر / مدیر بازاریابی محتوا / شخص رئیس دیگر شخص شما را به دردسر بیندازد، بلکه شما را شبیه یک آماتور می کند. همه اشتباه می کنند ، و نیازی نیست که شما هفته ها به آخرین آمار مراجعه کنید (به نکته بعدی مراجعه کنید)، اما عقل سلیم باید در اینجا غالب باشد – فقط به سایت هایی مانند ویکی پدیا اعتماد نکنید و هر زمان از منابع اصلی فعلی استفاده کنید.

پیشنهاد میکنیم برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله 10 نکته مکالمه انگلیسی + یادگیری سریع و روان را مطالعه کنید.

دسته‌بندی یادگیری زبان
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ورود به سایت